Mieli Pirkėjai,

Internetinėje parduotuvėje www.manojaponija.lt prekės keičiamos ar grąžinamos tik iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir vietą. Apgailestaujame, tačiau visas prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Remiantis LR Civilinio kodekso 6.228 nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

  • greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.

Jei nesate patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, į mus privalote kreiptis ne vėliau, kaip per 48 valandas nuo prekių pristatymo. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, maloniai prašome pateikti nekokybiško produkto nuotrauką. Kreipmasis be nuotraukos yra laikomas nepagrįstu.

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), vartojamųjų savybių ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos pirkėjo, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir kitus prekės priklausinius. Apgailestaujame, bet jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, mes turime teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

Pagal Civilinio kodekso 6.3591 straipsnį dėl daiktų žuvimo ar sugedimo rizikos perėjimo vartotojui tais atvejais, kai pardavėjas išsiunčia prekes pirkėjui, daiktų žuvimo ar sugedimo rizika pereina pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus. Jei prekės perduodamos vežėjui, kurį pasirinko pats pirkėjas, o pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šiame straipsnyje numatyta rizika pereina pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.

Pinigai už grąžintas, nepristatytas ar nekokybiškas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo kreipimosi pateikimo.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos bet kada galite pateikti Tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (8 5) 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje.