Dažniausiai užduodami klausimai

Čia atsakysime į visus klausimus, susijusius su mūsų internetiniais pardavimais, teisėmis ar partnerystės paslaugomis.

Gavę Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.

  1. Apie nekokybiškos prekės keitimą ar nepanaudotos prekės grąžinimą prašome informuoti el.laišku info@manojaponija.lt (nuo 10.00 iki 17.00 val. darbo dienomis). Prašome išsaugoti pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.
  2. Prekės gali būti grąžinamos tik tuo adresu, kurį Jums nurodys Pardavėjas. Nesilaikant šios taisyklės, išsiųstos prekės nėra laikomos perduotomis Pardavėjui.
  3. Prekių grąžinimo tvarka yra nustatyta vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalies 5 punktu, pagal kurį nurodoma, jog vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
  4. Kokybės trūkumų neturintis produktas keičiamas tik tuo atveju, jeigu nebuvo pažeista pakuotė, produktas nebuvo panaudotas, pateikiamas pirkimą įrodantis dokumentas ar jo kopija.
  5. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Prekės į “Omniva” ir “DPD” paštomatus pristatomos visoje Lietuoje! Už papildomą mokestį yra galimybė prekes pristatyti kurjerio paslaugomis. Prekės pristatomos per 1-3 d.d.

Norint užsakyti prekes kitam gavėjui, užsakymo lango pastabų laukelyje įveskite kontaktinį numerį ir adresą į kurį norėtumėte išsiųsti prekes.

Minimali krepšelio suma yra €15

Užsakymą atšaukti galite susisiekę su mūsų konsultantais el. paštu info@manojaponija.lt arba tel. nr. +370 669 38087

Tikrai taip! Užsakymo formos komentarų skityje nurodykite savo įmonės pavadinimą, įmonės kodą ir pvm kodą.